הצהרת נגישות

 

חברת G-international נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותינו שירות שיווני, נגיש ומקצועי. החברה פועלת מתוך רגישות רבה והבנה על מנת להקל על בעלי מוגבלויות בהתאם לחוק שיווין ׳זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע״ג-2013׳ ולתקנות שהותקנו מכוחו, לכן מושקע מאמצים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשת שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושיווני.

הסדרי נגישות מבנים

סניף רמת גן: שם הרחוב –  נגיש לנכים, בעל חניה לנכים.

שירות לקוחות נגיש

מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע

הדרכות לצוות החברה – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות בקרב בעלי מוגבלויות,
הגברת המודעות והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש

אמצעים נוספים ליצירת קשר – ניתן לפנות לשירות לקוחות גם באמצעות עמוד צור קשר באתר

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים,
    Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים.
    מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות.
  • לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין שאנו עושים מאמצים באופן תמידי לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה את מלוא השירות הנגיש לאנשים עם מוגבלויות.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות,
נשמח תעדכן אותנו בכך ואנו נעשה את כל המאמצים למצוא פתרון עבורך ולטפל בה בהקדם כלל הניתן.

פרטי רכז הנגישות
– שם: גל קולני
– פלאפון : 052-6297999

הצהרת הנגישות עודכנה ביום 09/05/2022