עסקאות נדל"ן לא מפוקחות

מדוע אנשים מתפתים להיכנס לעסקאות נדל"ן לא מפוקחות?

אנשים רבים נכנסים בשנים האחרונות להשקיע כספיהם ברכישות לא מפוקחות. חלקם העבירו כספים שחסכו במשך שנים ארוכות ובעמל רב לגורמים שאינם מכירים תוך התבססות על הבטחותיהם.

מדוע עשו זאת?

יש לא מעט גורמים בשוק אשר מנצלים את הרוכשים ובעזרת מספר טקטיקות שיווקיות מביאים את המשקיעים לתת בהם אמון ולהשקיע כספם ברכישות לא מפוקחות. להלן מס' דוגמאות לטקטיקות שכאלה. מטרת חוברת זו, להביא בפני משקיעים בתחום הנדל"ן מעבר לים את הסיכונים והסיכויים הכרוכים במסגרת השקעה מעבר לים, כמו גם כיצד להשקיע נכון ולסייע בלימוד ואיתור חומרים רלוונטיים לפני השקעה בנדל"ן מעבר לים. איך מגדילים את הביטחון? בהשקעות רבות כאלה מובטחת תשואה חריגה. מתי לחשוד? המטרה במסגרת זו, לסייע לכם להבין כיצד להבטיח את הכסף שלכם ולעשות עסקאות בטוחות ומפוקחות יותר. שימוש בקווים המנחים ובמנגנון הרכישה המפוקחת ללא ספק, יצמצם באופן משמעותי את הסיכונים ויביא לבחירת יעד נכון ומותאם להשקעה.

כשלים בקבלת החלטות

היגיון ורגש בקבלת החלטות ובלקיחת סיכונים במקרים רבים גורמי שיווק נוטעים במשקיעים את התחושה כי אי רכישה פירושה הפסד במתכונת "כל הקודם זוכה". לאמירות אלו מתלווים לעיתים פרסומים או המלצות של אנשים שכבר השקיעו והרוויחו, כדי לתת תחושה שאדם שאינו מצטרף להשקעה נותר מאחור.

אתם לא רוצים גם להרוויח?

הגורמים המשווקים רכישות לא מפוקחות במנגנונים מקובלים עם בטוחות מציגים לעתים הבטחות או יכולת להשיג תשואות גבוהות יחסית, בדרך פשוטה, ולכאורה בסיכון מינימלי או אפילו ללא סיכון כלל. בחלק מהמקרים מוצגים למשקיעים נתונים ומספרים אטרקטיביים להמחשת הרווחים הצפויים באופן לא מדויק.

אשליות להפעלת לחץ

במספר מקרים מופעל לחץ פסיכולוגי מאסיבי על הרוכשים לקבל החלטות מהירות ולהעביר כספיהם מהר ככל האפשר. כדי לקבל החלטות נכונות תחת לחץ, עליכם להבין כי כל אדם יכול לקבל החלטה שגויה באופן קבלת ההחלטות במצבים כאלו. למשל, אמירות כי מדובר ב"תנאים מצוינים שלא יחזרו", כי "אם לא תנצל את ההזדמנות תצטער על כך כל החיים", או כי "הזדמנות עומדת להיסגר", "נותר מלאי דירות מוגבל". מצבי לחץ עשויים לגרום לנו להיות “זהירים מדי” ולחפש כל מיני הוכחות שיתמכו בבחירה שלנו, או להפך, לקפוץ על הרעיון הראשון שנשמע ולאמץ אותו.

אהבתם? שתפו

מאמרים שווים לקריאה

גל השקעות חדש באוקראינה

במרחק עצום של 1,600 ק"מ מאזורי הסכסוך עם חיי שיגרה שקטים ומלאי ביטחון זינקה אוכלוסיית העיר אוז'הורוד בלמעלה מ50% במספר...

בתים למכירה בפורטוגל

תמיד רציתם להשקיע גם בנדל"ן בחו"ל ולא היה לכם מושג איך עושים את זה? אומנם יש לכם הון עצמי שצברתם,...

השקעות בפורטוגל

פורטוגל, אחד היעדים המדוברים והמתיירים בשנים האחרונות. פנינה אירופאית מקסימה שגם לכם כדאי להכיר. כבר הייתם שם והתאהבתם? חולמים שיהיה...

השקעות נדלן בעתות משבר – אוקראינה כפוטנציאל רווח

בחודש פברואר 2022 יצאה רוסיה למבצע צבאי על אדמת אוקראינה. הלחימה החלה ברעש גדול ובהנחה שמעצמה כמו רוסיה תכבוש את...