קניית נכס בפורטוגל

קניית נכס בפורטוגל – השקעה

בוודאי יצא לכם לשמוע על לא מעט חברים ומכרים מסביבתכם שקנו נכסים בפורטוגל בשנים האחרונות, שכן כיום עוד ועוד ישראלים בוחרים לקנות נכס בפורטוגל. באופן טבעי הדבר מעורר בכם את המחשבה למה הם ולא אנחנו? ואיך מתמודדים עם כל אי הוודאות בכל מה שקשור לנושא של קניית נכס בפורטוגל? האמת היא, שזה באמת לא פשוט מהסיבות שמדובר על מדינה זרה שרובנו לא דוברים את השפה שלה ולא מכירים את האזורים השונים שבהם נוכל לקנות דירות. מכאן נשאלת השאלה – איך בכלל מתחילים? כאן בדיוק נכנסות לתמונה אותן חברות נדל"ן מובילות שמציעות שירותי ליווי בתחום הזה. אתם רוצים לקחת את החלום ולהפוך אותו למציאות? רוצים לדעת שיש לכם נכס להשקעה בפורטוגל? אל תדחו את זה למחר, ודברו עוד היום עם המומחים של חברת G-INTERNATIONAL, כי חבל על כל יום שעובר.

עבור מי אפשרות קניית נכס בפורטוגל רלוונטית?

אומנם יצא לכם לשמוע על אנשים שקנו דירות להשקעה בפורטוגל או במדינות אחרות, אך אתם לא יודעים האם זה רלוונטי עבורכם? עד היום היה נדמה לכם שהאופציה של קניית נכס בפורטוגל שמורה רק "לגדולים" או לעשירים? תופתעו לשמוע שבפועל זה ממש לא כך. הסיבה שבגללה ישראלים רבים חושבים על קניית נכסים בחו"ל היא דווקא העובדה שזה אפשרי ומשתלם מקנית נכס בישראל. ההון שצריך כדי להשקיע בנדל"ן בפורטוגל הוא הרבה יותר קטן וריאלי. בנוסף, כמובן שעם בחירת הנכס המשתלם ביותר, תוכלו ליהנות מתשואה משמעותית ולכן זה כדאי.

חשוב להיעזר במי שחי ונושם את תחום הנדל"ן בחו"ל

בין אם אתם חושבים על קניית נכס בפורטוגל ובין אם אתם רוצים לקנות נדל"ן במקומות אחרים, חשוב להיעזר באנשי מקצוע מתאימים. שימו לב: גם אם אתם דוברי השפה המקומית במדינה בה אתם רוצים להשקיע בנדל"ן, אין ספק שכדאי להיעזר במומחים. תוכל לחסוך לעצמכם לא מעט זמן, כסף והשקעה. בנוסף, עם אנשי מקצוע מומחים תוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם לבחור נכס באמת מניב, וזו הרי כל התורה. במידה ובחרתם לקנות נכס בפורטוגל חשוב שתדעו שלא כל עיר ואזור יניבו לכם את התשואה הטובה ביותר. כיום אחד האזורים הטובים ביותר לקניית נכס בפורטוגל הוא אזור העיר ליסבון ובמיוחד ערי החוף שבקרבתה לדוגמת העיר אריסיירה (Ericeira).  

צוות מקצועי

לכן כדאי שתדברו עם צוות המומחים של G-INTERNATIONAL, ורצוי שתעשו זאת עוד היום. המומחים של החברה יודעים לזהות את פוטנציאל ההשקעה הטוב ביותר במדינות שונות בעולם ולכן ברור מדוע איתם תוכלו להפוך את החלום למציאות.

קניית בית בפורטוגל

קניית בית בפורטוגל

מאז שאתם זוכרים את עצמכם רציתם דירה או בית בחו"ל? תמיד רציתם שתהיה לכם אפשרות לחיות במדינה זרה או לפחות להיות בעלי נדל"ן במקומות מעניינים? אם כך, כדאי שתדעו – זה אפשרי. קניית בית בפורטוגל זה לא רק חלום, אלא זה משהו שניתן להגשים בקלות. יש בימינו הרבה מאוד אפשרויות בתחום הזה, כך שאם תוכלו להיעזר באנשי המקצוע הנכונים כדי לבחור את הבית שלכם בפורטוגל, למה לדחות זאת? אין ספק שרכישת בית זה תהליך, ואם מדובר על רכישה בחו"ל, זה יכול עשוי להיות מורכב עוד יותר. במטרה לקנות בית בפורטוגל, מרבית הרוכשים הישראלים נעזרים באנשי מקצוע מומחים המלווים את הרוכשים עד לקבלת הבית החדש. אחת מאותן חברות היא חברת G-INTERNATIONAL שזמינים עבורכם בכל עת, כי איתם תוכלו לבחור את הבית הנכון לכם בפורטוגל.

הדברים החשובים שכדאי לדעת על קניית בית בפורטוגל

כאשר מדברים על קניית בית בפורטוגל יש כמה דברים שבכל זאת צריך לדעת. הרי אם זה היה כל כך פשוט וזול, כולם היו עושים זאת. חשוב להבין שכאשר אנחנו מדברים על קניית בית במדינה זרה, יש לא מעט דברים שעלינו לקחת בחשבון מראש. כך למשל, קשיי שפה, בירוקרטיה ואפילו היכרות עם המקום עצמו. בעיר בה אתם גרים כיום בישראל אתם בוודאי יודעים לומר איזה שכונות נחשבות לטובות יותר ואיפה הייתם מעוניינים לקנות בית. לעומת זאת, האם אתם יודעים לומר דבר כזה על פורטוגל? כמובן שלא. לכן, ובמטרה לגשר על הפער הזה, ברור שהדרך הנכונה לקנות נדל"ן מכל סוג בפורטוגל היא בעזרת מומחים.

איך לבחור את אנשי הנדל"ן שילוו אתכם?

כאמור, קניית בית בחו"ל ובפורטוגל בפרט אינה משימה קלה וישנם לא מעט קשיים בדרך להגשת החלום. לכן חשוב להיעזר בחברות המתמחות בליווי רוכשים בפורטוגל. אם תעשו חיפוש ברשת תגלו שלא מעט מומחים עובדים בתחום ויוכלו לעזור לכם, כך שעליכם לבחור מתוכם את הטובים ביותר. זו בדיוק הסיבה שבגללה חברת G-INTERNATIONAL צריכה לעניין אתכם. זו חברה שעוסקת ביזמות נדל"ן בחו"ל כבר לא מעט שנים, כך שאין ספק שעם ניסיון וידע כזה, גם אתם תוכלו לקנות דירה בחו"ל בקלות.

אהבתם? שתפו

מאמרים שווים לקריאה

סימני האזהרה

השקעה אינה מפוקחת באמצעות המכניזם היא תמרור אזהרה ברור למשקיע. יש סימני אזהרה נוספים שעלו במקרים בארץ ובעולם המצביעים על...

גל השקעות חדש באוקראינה

במרחק עצום של 1,600 ק"מ מאזורי הסכסוך עם חיי שיגרה שקטים ומלאי ביטחון זינקה אוכלוסיית העיר אוז'הורוד בלמעלה מ50% במספר...

השקעות בפורטוגל

פורטוגל, אחד היעדים המדוברים והמתיירים בשנים האחרונות. פנינה אירופאית מקסימה שגם לכם כדאי להכיר. כבר הייתם שם והתאהבתם? חולמים שיהיה...

השקעות נדלן בעתות משבר – אוקראינה כפוטנציאל רווח

בחודש פברואר 2022 יצאה רוסיה למבצע צבאי על אדמת אוקראינה. הלחימה החלה ברעש גדול ובהנחה שמעצמה כמו רוסיה תכבוש את...