גל השקעות חדש באוקראינה

במרחק עצום של 1,600 ק"מ מאזורי הסכסוך עם חיי שיגרה שקטים ומלאי ביטחון זינקה אוכלוסיית העיר אוז'הורוד בלמעלה מ50% במספר התושבים הרושמים ועוד עשרות אלפי מהגרים שאינם רשומים שהופכים לתושבי קבע, מקימם עסקים, משתלבים בחיי היום יום. אוז'הורוד מהווה פתרון אולטימטיבי לאזרחים המחפשים שלווה וביטחון. כתוצאה מכך, הביקוש לדירות ולשכירויות גובר ומחירים הדירות זינקו בלמעלה מ-52% ומגמת העלייה נמשכת.

למרות שטרם הסתימה הלחימה במזרח אוקראינה, לפי ניתוח של מומחי OLX Real Estates המתמחה בנדל"ן בינלאומי, כבר עכשיו ניתן לקבוע כי המצב במדינה יצר הזדמנויות נדל"ניות יוצאות דופן. דוגמא מצוינת לכך הינה העיר אוז'הורוד, השוכנת למרגלות הרי הקרפטים, הממוקמת במרחק עצום של 1,600 ק"מ מאזורי הסכסוך ובה מתנהלים חיי שיגרה שקטים ומלאי ביטחון. בזכות מיקומה במשולש הגבולות עם הונגריה וסלובקיה, אוז'הורוד מהווה פתרון אולטימטיבי עבור אזרחים המחפשים שלווה וביטחון.

בכך המלחמה יצרה ההזדמנות יוצאת הדופן להחזיק בדירה במיקום מבוקש ובמחיר ללא תחרות.
כבר במצב הנוכחי מי שרוכש דירה מרוויח, וכשהמלחמה תסתיים פוטנציאל הרווח – עצום! אחד הפרויקטים המדוברים ביותר בעיר הוא פרויקט "FREEDOM" של חברת יזמות הנדל"ן VILNY.

הזינוק במחירי הדירות באוז'הורד אינו מפתיע. על פי נתונים רשמים של ה- OECD ערב פרוץ הסכסוך, מנתה אוכלוסיית העיר אוז'הורוד כ- 120,000 תושבים בלבד, כאשר כיום, אוכלוסיית העיר גדלה בצורה יוצאת דופן ועומדת על כ- 400,000 – 500,000 תושבים כשהמספרים רק עולים. השילוב של גידול יוצא דופן באוכלוסייה בתוך זמן קצר יחד עם מיקום מנצח ורפורמות כלכליות המגדילות את הקף ותדירות העסקאות – כמו המקומיים כך גם המשקיעים מבינים שמדובר בהזדמנות ייחודית שלא תחזור על עצמה.

"הלקוחות שלנו מבעים בנו אמון בכל פרויקט מחדש", לדברי גל קולני ועו"ד גל הראל, בעלי חברת הנדל"ןG-International Real Estate המשווקת בבלעדיות את הפרויקט. "אנו מאמינים בליווי אישי ומתן מעטפת שלמה ללקוחותינו ומלווים אותם יד ביד לאורך כל הדרך. אנו מסעיים ללקוחותינו בכל הליך רכישת הדירה, ניהולה, השכרתה ומכירתה לפי דרישת הלקוח".

קולני והראל מוסיפים כי "FREEDOM הינו פרויקט ייחודי שבו אנחנו צופים עליית ערך מהירה עבור לקוחותינו. השילוב בין המיקום המושלם לבין נקודת הזמן הנוכחית, שבה מחירי הנדל"ן באוז'הורוד רק עולים ונרשמת עלייה משמעותית בתשואה על הקרן, מביאה לכך שאנחנו ולקוחותינו רואים ב FREEDOM כאחד מהפרויקטים האטרקטיביים ביותר הקיימים בשוק הנדל"ן כיום".

הפרויקט כולל מתחם מרהיב המשלב מגורים ומסחר בתכנון אדריכלי מושלם, ועל פי הערכות ופרויקטים דומים באזור, הוא צפוי להניב תשואה שנתית של כ-11%. לא פלא שאוז'הורוד הפכה ללהיט בקרב המשקיעים הישראלים. עם הון עצמי של 15,000$ בלבד, כבר עכשיו תוכלו להיכנס לפרויקט הכי מדובר בעיר ולקבל תנאי תשלום ומימון נוחים במיוחד שטרם נראו קודם.

47,000$ שיהפכו ל- 75,000$

על פי חברות הנדל"ן המקומיות, דירות שנמכרו בתחילת הפרויקט ב- 47,000$ כיום נמכרות ב- 75,000$ בשלב קבלת המפתח. מדובר במספרים נדירים ביותר בעולם הנדל"ן. הערכת צפי התשואה משכירות, כאמור עומדת על כ-11% ומבוססת על ניתוח מעמיק של העסקאות הנערכות בקרבת הפרויקט וכן על פי העלייה בשווי הדירות באזור. אזרחים ומשקיעים נוהרים לאוז'הורוד בעיקר בגלל פוטנציאל הרווח והזינוק הצפוי בשווי הדירות.

המחיר כולל הכל – הדירות יימסרו כשהן מרוהטות ומאובזרות במלואן בהתאם לתנאיי הרכישה. הדירות מעוצבות ומתוכננות בקפידה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר, הנותנים מענה לכל צרכי הדירים.

רק 5,000$ עם החתימה

בימים אלו משיקה G-International את הפרויקט ומציעה תנאיי תשלום נוחים במיוחד, כך שרוכשים יוכלו להצטרף לפרויקט בתשלום של 10% בלבד משווי הדירה – קרי, החל מ-5,000$ בלבד במועד החתימה על הסכם. יתרת הסכום תשולם לפי קצב התקדמות הבנייה עד שלב קבלת המפתח.

ב-G-International מסבירים כי הרווח העצום הצפוי עם קבלת המפתח מבוסס, בין היתר, על הזדמנויות ייחודיות ומחירים אטרקטיבים שנוצרו, בנוסף על כך שבאוקראינה, קיים הפרש גדול בין המחירים שמתקבלים בשלב הבנייה לבין מחירי הדירה בשלב המסירה.

כך למשל, משקעים שרכשו דירה בזמן הפריסל בזמנים של לפני המלחמה ראו עליית ערך של כ50% ויותר בקבלת המפתח. מרבית הרוכשים בפרויקטים הקודמים עדיין מחזיקים בדירות שרכשו, וזאת במטרה להמשיך ולהנות ממגמת עליית ערך הדירה, וגם מתשואה חודשית צפויה של 11% הודות להשכרת הדירה.

בהתבסס על האמור לעיל ועל תנאי התשלום האטרקטיביים, בחרו עשרות משקיעים חוזרים של G-International להצטרף לפרויקט FREEDOM ולרכוש דירה כבר בשלב הפריסייל. רוכשי הדירות כבר נהנו בעבר מעליות ערך יוצאות דופן ובחרו שוב להביע אמון בחברה ובפרויקטים אותם היא משווקת.

בנוסף, ובמטרה לספק לרוכשים ביטחון מרבי, הפרויקט מלווה על ידי פירמת עו"ד אברהם ללום ושות', המתמחה בלווי עסקאות נדל"ן חו"ל, ואף פיתח מנגנון רכישה מפוקח לצורך ביצוע עסקאות במודל המדמה את חוק המכר הישראלי. המנגנון מאפשר השקעה כמעט נטולת סיכון מפני שהיא מבוצעת בתשלומים, לפי התקדמות הפרויקט, ומפוקחת בישראל.

לוקיישן מרכזי ופרויקט יוקרתי

בתכנון אדריכלי מוקפד ויוקרתי, הפרויקט נבנה ברחוב Hrushevskoho המרכזי שממוקם בלב אזור התיירות, ההייטק ומרכז העסקים של העיר. בקרבת נהר אוז', פארק בוז'דוש וצירי תחבורה ראשיים. המתחם יכלול דירות למגורים, מסעדות, משרדים, פארקים ירוקים ושתי בריכות שחייה.

בנוסף לקרבה למרכז העסקים, טיילת, מסעדות, בתי קפה ומרכזי קניות, ישנם מספר אוניברסיטאות ומוסדות להשכלה גבוהה היוצרים אווירה סטודנטיאלית וצעירה ברחבי העיר וביקוש נוסף למגורים.

ללא ספק, אוז'הורוד היא אחד היעדים החמים ביותר להשקעה. פרויקט FREEDOM מהווה אלטרנטיבה מצוינת הן למשקעים ותיקים והן למשקיעים בתחילת דרכם. G-International יחד עם חברת היזמות VILNY מציעות תנאי תשלום ומימון נוחים במיוחד ומבצעי פריסייל חסרי תקדים.

  • המידע בדף זה אינו מהווה יעוץ, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה בנכס מכל מין וסוג שהם וכן אינו מהווה הצעה לרכישת נכסים כאמור.
  • אין לראות באמור בדף זה התחייבות של מי מהמוזכרים בו להשגת תשואה כלשהי.

אהבתם? שתפו

מאמרים שווים לקריאה

השקעות נדלן בעתות משבר – אוקראינה כפוטנציאל רווח

בחודש פברואר 2022 יצאה רוסיה למבצע צבאי על אדמת אוקראינה. הלחימה החלה ברעש גדול ובהנחה שמעצמה כמו רוסיה תכבוש את...

קניית נכס בפורטוגל

קניית נכס בפורטוגל – השקעה בוודאי יצא לכם לשמוע על לא מעט חברים ומכרים מסביבתכם שקנו נכסים בפורטוגל בשנים האחרונות,...

סימני האזהרה

השקעה אינה מפוקחת באמצעות המכניזם היא תמרור אזהרה ברור למשקיע. יש סימני אזהרה נוספים שעלו במקרים בארץ ובעולם המצביעים על...

בתים למכירה בפורטוגל

תמיד רציתם להשקיע גם בנדל"ן בחו"ל ולא היה לכם מושג איך עושים את זה? אומנם יש לכם הון עצמי שצברתם,...