מנגנון רכישה מפוקחת

בשנים האחרונות ניכרת עלייה בביקוש לעסקאות נדל״ן בחו״ל.
למרות זאת, חשוב לזכור כי קיימת תופעה מסוכנת של רכישות נכסים לא מפוקחות.
אנו מציגים לכם תובנות שפותחו ביחד עם פירמת עו״ד אברהם ללום ושות׳.

מהי רכישה מפוקחת?

1#
השקעה בטוחה

השקיעו בביטחון בפרויקטים המשווקים מאחר והכספים מועברים בהתאם לקצב התקדמות הבנייה. בעת ההצטרפות תדרשו להעביר מקדמה בסך של 10% בלבד ויתר התשלומים ישולמו בהתאם לקצב התקדמות הבנייה, כאשר התשלום האחרון יהא סמוך למועד מסירת הדירה.
חשוב לציין, כי רישום זכויותיכם על הדירה באופן מוסדר במרשם הזכויות המקומי (הטאבו) מונע עסקאות ו/או רישום כפול ומגביר את הביטחון בהשקעה שלכם.

2#
אימות משולש

המנגנון כולל העברת כספים מאובטחת באמצעות אישור משולש. ראשית, חברת פיקוח בנייה מוכרת מאשרת את חוקיות הבנייה, איכותה ועמידתה בזמנים שהוגדרו. שנית, התשלומים מועברים ישירות לחשבון נאמנות באמצעות חברה מוכרת להעברת כספים בינלאומיים וכפוף לאישורה.לבסוף, משרד עורכי הדין המוביל אברהם ללום ושות' נותן את חותמת האישור הסופית.

3#
עדכונים שקופים ובקרת איכות

הישארו בשליטה ובקרה עם עדכונים שוטפים על קצב התקדמות הפרויקט. בנוסף, תוכלו לגלוש בכל זמן ומכל מקום בעולם אל המצלמות החיות שמוצבות בכל פרויקט (LIVE) ומבטיחות שקיפות מקסימלית. נוסף על כך, דוחות בדיקה של חברת הפיקוח יימסרו מעת לעת ויספקו שקיפות מלאה ועדכונים מלאים. חשוב לציין כי החברה המפקחת מבצעת באופן שוטף בדיקות בקרת איכות ודורשת את התיקונים הנדרשים מהיזם ו/או הקבלן

#4
קבלת הדירה ואכלוס

קבלו את הדירה המרוהטת והמאובזרת שלכם בהתאם לציר הזמן שנקבע מראש.

מעוניינים למכור או זקוקים לסיוע בחיפוש אחר שוכרים? חברות הניהול המקומיות שאיתן אנו עובדים יסייעו לכם בגיוס דיירים להשכרת דירתכם לטווח קצר או לטווח ארוך- לפי העדפתכם. תוכלו להיות רגועים ושלווים עם כיסוי ביטוחי מלא מול חברת הניהול המבטיח שירותים איכותיים ופיצוי במקרה של תקלה או נזק.

שאלות & תשובות

הניסיון שלנו מלמד שעיכובים בפרויקטים של נדל"ן עשויים לקרות מסיבות שונות ולכן הסכם הרכישה כולל מנגנון פיצוי לרוכשים בהתאם לתקופת העיכוב ו/או האיחור במסירת הדירה. מנגנון הפיצוי נקבע מראש ומתווה את התנהלות הצדדים במקרה שכזה, ונועד להבטיח את השלמת הפרויקט עד למסירת המפתחות לרוכשים. בנוסף, במעמד הרכישה נחתם ייפוי כוח נוטריוני לטובת משרד עורכי הדין אברהם ללום ושות' אשר במקרי קיצון מסוימים יוכל לתפקד כנאמן הפרויקט ויסיע בהשלמת הפרויקט.       

כלל עסקאות רכישת הנדל"ן בפרויקטים המשווקים ע"י חברת G-International מתבצעות במשרד עורכי דין אחד – פירמת אברהם ללום ושות' (סניף קייב)  אשר בעלת ניסיון רב בענף הנדל"ן והשקעות הנדל"ן בחו"ל בפרט. כמו כן, בהתאם לדין האוקראיני תרשם הערת אזהרה על שם הרוכש ובכך אנחנו מבטיחים למנוע עסקאות סותרות/כפולות.

בדומה למדינת ישראל, אוקראינה מעודדת כניסת משקיעים למדינה. לאחרונה עודכן החוק באוקראינה וכיום הוא מאפשר רישום של בעלי זכויות ונכסים משלב סיום שלד הפרויקט ובניית מעטפת הדירה. בזכות מנגנון הרכישה המפוקחת המסדיר את תנאי הרכישה ומספק בטוחות הולמות לציבור הרוכשים.

כל הפרויקטים המשווקים ע"י חברת G-International (להלן: "החברה") מלווים על ידי חברת פיקוח בעלת שם בינלאומי לבדיקת תקינות היתר הבנייה, מעקב אחר קצב ואיכות הבנייה, וכן הקפדה על עמידה בדרישות התכנוניות. חברת הפיקוח מאשרת את השלמת שלבי הבנייה, ומהווה גורם נוסף המאשר את המשך העברת התשלומים רק בהתאם להתקדמות הבנייה אל מול התכנון המקורי. בנוסף, מעבר לעדכונים שוטפים שחברתנו מספקת באתר, הכולל תמונות וסרטונים אודות הבנייה, לרשות הציבור יועמדו מצלמות LIVE אשר משדרות ישירות מאתרי הבנייה. בכך תוכלו לדעת בכל רגע ומכל מקום בעולם מה סטטוס ההתקדמות של הפרויקט.

העברת הכספים מתבצעת בתהליך מהימן על פי מנגנון רכישה מפוקחת. שיטה מאובטחת זו מספקת בטוחה הולמת לכספי הרוכשים.

בעת החתימה על טופס ההצטרפות, הרוכש נדרש לשלם  מקדמה בגובה 10% בלבד מסך מחיר העסקה. לאחר מכן, יתרת התשלום עבור העסקה,  כ- 90% מהשווי הכולל של העסקה, משולמים לפי קצב התקדמות הבנייה של היזם והקבלן המבצע. יתרת התשלום הסופית עבור העסקה מועברת בסמוך למועד מסירת המפתחות לדירה מרוהטת ומאובזרת. התשלומים מבצועים על ידי חברת קוברסי (covercy), שהינה אחת מחברת העברת הכספים הבולטות והאמינות בתחום.

העברות כספים במסגרת הפרויקטים מתבצעות באמצעות חשבון נאמנות ו/או ע"י חברות מוכרות להעברת כספים (לדוגמת , קוברסי), לאחר אישור החברה המפקחת וביקורת פנימית מטעם היזם. כמו כן, בחלק מהפרויקטים מתבצע אישור נוסף על ידי חברת רואי חשבון חיצונית (לדוגמת BDO).

בכל שלב, בין אם הפרויקט הושלם, בתהליכי בנייה או אפילו לקראת סיום- אנחנו נשמח לסייע וללוות אתכם בתהליך מכירת הדירה (עסקאות Flip) אשר במהלכה אתם צפויים ליהנות מעליית שווי ערך הנכס.  
לרשות חברתנו מאגר לקוחות גדול של רוכשי ומשקיעי נדל"ן שנשמח לחבר אליכם לקידום המכירה.

במסגרת שיתופי הפעולה הכלליים בין ישראל לאוקראינה, נחתמו מספר אמנות והסכמים שמטרתם ליצור תנאים נוחים להשקעות.

ישראל חתמה על אמנה למניעת כפל מס עם אוקראינה, ושני המדינות חתמו על הסכם לקידום הדדי והגנה על השקעות. אנו ממליצים להתייעץ עם יועץ מס' מוסמך לצורך וודאות ענייני המס. המס נקבע על ידי הרשויות המקומיות ועשוי להשתנות.

עסקה מפוקחת

עסקה מפוקחת באמצעות המכניזם נועדה ליישם
עקרונות של הדין הישראלי והאירופאי ברכישת
נכס בחו"ל ולהקנות לכספי המשקיעים בטוחות הולמות.

רכישת בנדל"ן בחו"ל נעשית נפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות, בשל כך ישראלים ובכלל משקיעים מכל העולם מבקשים לפזר סיכונים בהשקעתם, במקביל לניצול הזדמנויות להשקעה במדינות מעבר לים. למשקיעים עומדת האפשרות לאתר בעצמם נכסים להשקעה ולרכוש אותם באופן עצמי, אולם לסוג השקעה זה ישנם סיכונים רבים בשל היעדר ידע ומחסומי בירוקרטיה באותן מדינות וכאן נכנסים עוה"ד והמשרדים הבינלאומיים עם הניסיון בעסקאות מעבר לים. מחירי הדיור בישראל נמצאים בשנים האחרונות במגמת עלייה, חוסר ודאות והתנהלות של המדינה הביאה ישראלים להשקיע בנדל"ן מעבר לים. השקעה במדינות מעבר לים עשויה להיות מסוכנת ללא ליווי של אנשי מקצוע המכירים היטב את התחום והמדינה הרלוונטית.